tisdag 5 januari 2010

Dietist

Nu har det äntligen kommit en remissbekräftelse till en Dietist.

Tyvärr blir nog även det besöket i Kalmar, om man inte kan fjäska till sig en telefon tid. Men jag vet inte om det ens är möjligt.


Idag har jag varit super duktig. Tycker jag i varjefall!

Har äntligen kommit igång med träningen. Börjar så nätt. Det blev 30 min på gymet idag, och det kommer jag märka imorgon. TRÄNINGSVÄRK.

För tillfället kör jag inte styrka på gymet, utan endast kondition. Det blev 10 min på löpband, 15 min på trappmaskin och 80 sittups. Jag är jätte nöjd! :)


4 kommentarer:

  1. Hej gumman!
    Du är ju jätte duktig som har tränat idag. Jag har inte kommit til det stadiet att jag har börjat träna men tanken finns där jag ska bara få ihop pengar till träningskort.
    Jag hoppas att allt är underkontroll och att jul och nyår har varit bra och mysiga. Vi måste träffass nart för nu är det jätte länge sedan.

    SvaraRadera
  2. Morn morn! Vad duktigt av dej att sätta igång träningen.Kram! Yvonne:-)

    SvaraRadera
  3. Morn! Datum till bloggträffen är ändrard igen Jag har info på min blogg.Kram!

    SvaraRadera