tisdag 15 december 2009

Äntligen....

JAG FICK GODKÄNT!

Det var rätt drygt att gå upp fyra på morgonen för att hinna med tåget som gick 06,02. Resan gick bra. Och eftersom jag var rätt tidigt ute hann jag med en härlig frukost på plats oxå. :) Anmälde mig 09,45 (hade tid 10,30), blev inkallad 10,00, färdig 10,15. Det var snabba puckar. :)

Nu är det bara dietist besöket kvar. Läkaren skickar en remiss till den som dem har i Kalmar, samtidigt som jag ska ringa runt till dem här i Skåne och se om dem har tid

med mig.

Innan våren är jag opererad!

ÄNTLIGEN!

Kan ju säga att eftersom jag var färdig tidigare än planerat, blev det lite julhandling i Kalmar oxå. :)




2 kommentarer:

  1. Hej hopp Flisan
    Bara lilla jag,jag gör ett test bara o skriva en rad. Så vet jag hur jag ska kommentera
    Lycka Till med bloggen

    SvaraRadera